wtorek, 15 sierpnia 2017

KOMBINEZON I BOMBERKA

Trudny czas zawitał, więc dziś rozpisywać się nie będę. To jeszcze nie ta pora...

Kombinezon z tej stylizacji gościł już na blogu w zestawieniu z marynarką TU KLIK. Dziś w połączeniu z bomberką w kwiaty. Jedno i drugie zestawienie lubię ☺️ A Wy co sądzicie?








Kombinezon - VILA
Bomber jacket - sh
Sandały - George
Torebka - nn
Okulary - Fuzion

niedziela, 4 czerwca 2017

Kombinezon na lato

Ten kombinezon pojawił się już kiedyś w migawce na blogu. Dziś doczekał się swojego wpisu. Zanim go kupiłam nie byłam przekonana do szerokich nogawek - na co dzień uwielbiam spodnie rurki. Kombinezon jednak noszę z przyjemnością ☺️Co o nim sądzicie?















Kombinezon -  F&F %
Kurteczka - Object
Sandałki, torebka - Biedronka
Okulary - Fuzion




środa, 31 maja 2017

Rozstanie z Avon i poszukiwania nowych ulubieńców kosmetycznych

Z przykrością po prawie 16 latach współpracy podjęłam ostatnio decyzję o rozstaniu z Avon. Nie chciałabym wnikać tu w szczegóły, ale nie podobało mi się podejście do mnie jako konsultantki. Krótko mówiąc po tylu latach ważniejszy dla firmy był system niż ludzkie spojrzenie na drugiego człowieka. Nic to widocznie tak miało być. Mam jeszcze niewielką ilość zapasów, ale po mału poszukuję nowych ulubieńców kosmetycznych. Nie ukrywam, że liczę też na Wasze podpowiedzi.

Póki co kupiłam kilka rzeczy w Rossmannie i Biedronce 😊


Dezodorant z Alterry kupiłam dla córki 😊

Olejek z Isany polecony przez jedną z oglądanych przeze mnie Youtuberek do zadań specjalnych tzn. do mycia pędzli. Byłam sceptycznie nastawiona, ale jak jajko do makijażu domyło się idealnie i bez wysiłku byłam pod wrażeniem. Polecam bardzo. 

Bloker z Ziaja trochę się go boję, ale podobno spoko działa. Kulki z Avon nie robiły żółtych plam na ubraniach, więc jeśli znacie jeszcze jakieś antyperspiranty, które też tego nie robią dajcie znać. 


Korektor mineralny Bell z Biedronki jednym słowem rewelacja 😍😍😍


Baza pod makijaż Bielenda. Biorąc ją z półki modliłam się w duchu żeby była choć w połowie tak fajna jak cudownie wygląda. Z trzech rodzai wybrałam tę wyrównującą koloryt. Używałam kilka razy i jestem zachwycona. Pięknie pachnie. Szybko się wchłania. Makijaż wygląda lekko. Polecam. 

Jestem ciekawa czy używacie któryś kosmetyk z ww. Piszcie koniecznie o swoich  wrażeniach. Będę szukać również lekkiego kremu na dzień więc sugestie mile widziane 😊


czwartek, 11 maja 2017

CHABROWY DŁUGI KARDIGAN, SPODENKI I RAMONESKA

Do powstania tej stylizacji zainspirowała mnie jedna z moich czytelniczek. Lubi ona outfity gdzie połączenie stanowią spodenki i kryjące rajstopy. Kiedyś bardzo często nosiłam takie zestawy, ale... No właśnie ale teraz utyłam 😕 i jakoś nie byłam przekonana do tego typu stylizacji. Wpis Magdy zainspirował mnie do stworzenia takiego looku i próby pokazania go nawet przy nie do końca idealnej wadze. Czy mi się udało to połączenie oceńcie sami. Ja czułam się w tym outficie całkiem spoko 😉













Ramoneska - Zara %
Bluzka - sh
Kardigan - nn
Rajstopy - Biedronka - kiedyś tylko Gatta, ale te z biedry całkiem fajne
Botki - allegro
Torebka - allegro

środa, 3 maja 2017

Najszybszy i najłatwiejszy sposób na zmianę wnętrza



Dla mnie najszybszym i najłatwiejszym sposobem na zmianę wnętrza jest po prostu zmiana dodatków. Ameryki tu nie odkryłam 😕 Fajnie jest mieć ściany i meble w uniwersalnych odcieniach tak by pasowały do nich dodatki w różnych kolorach. Ja uwielbiam kolor czerwony i do tej pory dominował on wśród dodatków u mnie w domu. W salonie rządzi czerwona kanapa więc póki co nie poszaleję, ale w kuchni nastąpił przełom. Zacznijmy od salonu. Kanapy nie wymienię fundusze ostatnio tak skąpe, że aż strach myśleć, więc najłatwiejszy sposób na zmianę wnętrza - tu salonu to wymiana poduszek czy poszewek na nie. Ostatnimi czasy ogarnęła mnie jakaś poduszkomania - uwielbiam je. Dzisiaj zadebiutują podusie od Moniki ze Sweet Twins KLIK - stronka dopiero się rozkręca więc mile widziane Wasze lajki - wiem, że mogę na Was liczyć 😉 Monika szyje nie tylko poduszki, poszewki ale też cudne ubranka dla dzieci 😍😍😍Jako, że lubię poduszkowy misz masz to nowe nabytki doskonale się wpasowały nie tylko na kanapie, ale też na drewnianej skrzyni. Poduszek nigdy dość!


Dotychczasowy wygląd kanapy 






Tester nr 1





W kuchni sprawę mam prostszą. Meble czarno-białe. Do tej pory dodatki czerwone, ale zachciało mi się mięty / turkusu. Oczarowana malutką puszką, którą znalazłam w Pepco stwierdziłam, że czas na zmiany. Puszka z Pepco zajęła parapet w towarzystwie świeczników, które sama zrobiłam - szybko i tanio ;) Nie miałam już kasy na wymianę kolorowych świec, więc wymieniłam dwie czerwone świece na białe, które ozdobiłam miętowymi kamykami (te same wypełniają świeczniki) i koronką.





Jak Wam się podobają te zmiany? Koniecznie napiszcie jak wy odmieniacie swoje wnętrza bez gruntownego remontu 😉  

środa, 26 kwietnia 2017

TANIA STYLIZACJA - CZERWONY PŁASZCZ I SPODNIE Z PEPCO

Dzisiaj proponuję Wam tanią stylizację :) Czerwony płaszcz kupiłam lata temu na promocji w Reserved. Na blogu pojawiał się już wielokrotnie np. TU KLIK i TU KLIK i TU KLIK. Zwykle nie miałam szczęścia do ubrań z Reserved - bardzo szybko się niszczyły - ale ten płaszcz muszę przyznać świetnie się trzyma i nie wygląda na swoje lata ;) Pod płaszczem bluzeczka z bon prix i spodnie z pepco. Myślałam o takich spodniach od dłuższego czasu i przypadkiem znalazłam w Pepcu. Spodnie również były przecenione, więc tym bardziej się ucieszyłam ;) Reszta zestawu jest ze mną od lat... Co o nim sądzicie? Lubicie czerwone płaszcze lub kurtki? Ja do czerwieni mam słabość w każdej postaci ;)









Wiecie może co to za krzew?


W kolejnym poście rozwiązanie zagadki co kryje tajemnicza torba, ale już dziś zapraszam na stronę Moniki TU KLIK po podpowiedzi. Kto zgadnie?


Jaka modelka taki catwalk 😅😅😅



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...