sobota, 24 września 2016

MÓJ ABSOLUTNY MUST HAVE W SEZONIE JESIEŃ/ZIMA - KARDIGAN

Kardigany uwielbiam nosić przez cały rok. Jednak w sezonie jesień/zima to mój absolutny must have. Ostatnio gdy waga trochę mi skacze najchętniej sięgam po kardigany w stylu waterfall. Mam kilka takich w swojej szafie w różnych kolorach i wzorach. Kardigan, który dzisiaj w pełnej odsłonie pojawił się już na blogu w jednym z najchętniej odwiedzanych postów ZOBACZ TU. Ciekawa jestem czy i w dzisiejszej propozycji przypadnie Wam do gustu. 

spodnie z naszywkami

nike air max


pinczer miniaturowy


 
begonie

Spodnie - Szachownica
Kardigan, top, torebka - nn
Buty - Nike Air Max
Okulary korekcyjne - Ray Ban

7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie wyobrażam sobie jesieni bez kardiganow! Piękny ten Twój ❤️ Pozdrawiam Asiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe zestawienie bardzo mi się podoba, sweter i przełamanie kolorystyczne butami i naszywkami :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bomba !
    www.lussja.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...