czwartek, 2 października 2014

ULUBIONY ZESTAW NA JESIENNE DNI

Ci z Was, którzy śledzą mój profil na facebooku wiedzą, że od kilku dni zmogła mnie choroba ;( Antybiotyk i łóżko to moi dwaj przyjaciele i towarzysze ostatnich dni. Lubię jesień, zwłaszcza jak jest ciepła i słoneczna ale zawsze gdy nadchodzi wrzesień pojawia się również stres związany z sezonem chorobowym. Dzieciaki przynoszą różności jeśli chodzi o wirusy ze szkoły i przedszkola... I tak zaczyna jedno, podchwytuje drugie a kończy się na rodzicach. Nie inaczej było również i tym razem. Od przyszłego poniedziałku mam nadzieję, że wrócimy już do codziennego rytmu i że prędko znowu nie dopadnie nas choróbsko...
Z uwagi na stan zdrowia posiłkuję się dzisiaj zdjęciami z komputera, które zostały zrobione kiedyś przy okazji ;) Mam jednak nieodparte wrażenie, że właśnie takie zestawy będą należały do moich ulubionych tej jesieni. Parka, ulubione jeansy z przetarciami no i najwygodniejsze buty pod złońcem ever ;)

pozdrawiam serdecznie i do spisania ;) 










Parka - Pull&Bear
Bluzka, torebka, komin - Allegro
Buty - Nike Air Max


18 komentarzy:

  1. nie dziwię się, że to będzie/jest Twój ulubiony zestaw na jesień, wygląda rewelacyjnie. a moje serduszko podbił ten sznurkowy komin, nigdy wcześniej się z takim nie spotkałam. :) zdrowia życzę!
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :) Cieszę się, że zestaw przypadł Ci do gustu :) pozdrawiam i zapraszam znowu :)

      Usuń
  2. Mam bardzo podobny zestaw na jesień, mega wygodny i praktyczny :)

    Życzę zdrowia, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygoda i praktyczność to podstawa na codzień jak dla mnie ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Parka świetna, cały strój fajnie się prezentuje. Idealny zestaw na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, to zdrówka życzę :)
    Świetne masz bucisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwsze nie dziękuję a drugie przede wszystkim mega wygodne ;) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Witam w klubie pochorowanych! Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Super zestawik, ale ja jednak buty bym zmieniła, bo osobiście nie lubię sportowych.
    Tak, ten naszyjnik jest bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety sezon sprzyja chorowaniu ;( Zdrówka wzajemnie i dzięki za komentarz. Ciekawa jestem jakie buty dobrałabyś do tego zestawu :)

      Usuń
  6. komin jest rewelacyjny!
    _____________
    a u mnie?
    fashion na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mysle, ze ten zestaw moglby byc takze i moim ulubionym!;) Swietna parka! Zdrowka dla Was Asiu!!! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...