sobota, 28 czerwca 2014

MAŁA CZARNA

Ostatnio pisałam Wam, że z wysokimi obcasami nie jest mi po drodze. Jednak gdy okazja zobowiązuje i nie trzeba spędzać w szpilkach kilku godzin oczywiście, że je zakładam. Wczoraj ważny dzień dla mojej córki - zakończenie roku szkolnego. Pierwsza klasa za nami. Aż trudno uwierzyć jak szybko to zleciało. Rok pełen wrażeń i emocji. Zakończony bardzo pozytywnymi przemyśleniami i utwierdzeniem w przekonaniu podjęcia słusznej decyzji o wcześniejszym rozpoczęciu nauki :) Teraz przed nami wakacje a po nich kolejny nowy etap - przedszkole i druga klasa. Postawiłam wczoraj na klasyczną małą czarną. Nieco pikanterii dodają czarne sandały nabite ćwiekami. Krótka ramoneska świetnie sprawdziła się w zastępstwie marynarki :) Co sądzicie o tej stylizacji?? 










Sukienka, sandały - SH
Kurtka - Object
Torebka - Avon

15 komentarzy:

  1. butki są cudowne :) sexi mamuśka hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i torebka są cudowne !!! super :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są świetne i faktycznie dodają pikanterii. Aż trudno uwierzyć, że jesteś mamą! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Na czym oparło się utwierdzenie ,że rok wcześniej w szkole to dobra decyzja ? Ja jestem przeciwnikiem i niestety stojąc pod ścianą muszę iść za ustawą .Szukam otuchy ,że jednak nie odbieram dziecku tego roku z beztroskiego dzieciństwa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam przeciwna, ale postanowiłam zobaczyć jak będzie wyglądał ostatni rok przedszkola i dopiero podjąć ostatecznie decyzję. Młoda w przedszkolu już się nudziła i nie chciała chodzić natomiast szkołą jest zachwycona. Myślę jednak, że to sprawa indywidualna każdego dziecka i decyzja powinna być kwestią wyboru rodzica a nie przymusem. U nas wszystko jest ok. :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Piekny, elegancki zestawik! Kurteczka i sandalki swietne!!
    Pozdrawiam Asiu no i udanych wakacji zycze;) Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała czarna zawsze się sprawdza :) I ramonska świetna! :) Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne buciki!!!
    JA jestem na etapie poszukiwań czarnych klasycznych szpilek,ale takich w miare uniwersalnych, które jeszcze na długo mi posłużą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja czarne klasyczne szpilki już mam więc z sandałami zaszalałam ;) tym bardziej, że kupione za grosze w sh :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...