wtorek, 19 marca 2013

WIELKA PROŚBA

Hello

Przychodzę do Was z ogromną prośbą i oczami wielkimi jak te u kota ze Shreka :) Ale po kolei...

Jakiś czas temu dowiedziałam się o istnieniu Herbatki Ziołowej ESSIAC®. Zainteresowana produktem zaczęłam o niej czytać... Jest to produkt naturalny, będący mieszanką kilku ziół. Pomaga wzmacniać organizm, pomocny przy wspomaganiu leczenia wielu schorzeń w tym - co mnie najbardziej zafascynowało - chorób nowotworowych. Czytałam dalej bo zawsze urzekają mnie takie historie. Choroby nowotworowe to niestety znak naszych czasów, otaczają nas dookoła niestety :( Osobiście mocno wierzę, że jeśli kogoś dotknie ta choroba to trzeba spróbować wszystkiego. Wiem, że wiele osób może podejdzie do tego sceptycznie i pomyśli a co tam mogą jakieś ziółka. Mimo to mam do Was wielką prośbę. Wiele/u z Was ma konto na FB i moja prośba dotyczy lajkowania FP tej herbatki można to zrobić ===> TU KLIK. Stronka dopiero raczkuje :) Was moje Kochane nic to nie kosztuje poza kilkoma klikami myszką a być może komuś uda się pomóc :) Liczę na to, że w grupie siła i bardzo Wam z góry dziękuję za wszystkie lajki :*

pozdrawiam cieplutko


13 komentarzy:

  1. Też jestem zdania, że warto pomagać oczywiście polubię :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to może komuś pomóc, to proszę bardzo ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odwiedziny ;) ja nie cierpię ziołek do picia masakra, a wiem, ze powinnam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te podobno smakują całkiem nieźle :) jak zaparzę wypróbuję to napiszę coś więcej :)

      Usuń
  4. Witamy :) Nie słyszałyśmy o tym wcześniej :) Ale jeżeli ma to pomóc to pewnie :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej herbacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znalam jej, oczywiscie polubie
    Kisses
    Aga

    New post
    Spring trends!
    Studs and animal motif
    Follow me at Bloglovin!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...