czwartek, 28 marca 2013

KAWUSIA, ZEBERKA I PODWÓJNY LIEBSTER AWARD

Witam Was o poranku :D

Wiem, wiem już nie taki blady świt :) Popijam kawusię i jestem mega ucieszona bo udało mi się własnymi rączkami naprawić ekspres... nie wiem na jak długo ale póki co od kilku dni popijam moją ulubioną kawusię, która kusi tak:



Ostatnio robiłam też wzorek na pazurach. Wpadła mi w oko a'la zeberka. Przydał mi się do tego lakier do zdobień, który otrzymałam do testowania od Firmy Mariza. Muszę przyznać, że spisał się bardzo dobrze. Pędzelek ma cieniutki, więc możemy malować linie od bardzo cienkich do nieco grubszych jak użyjemy więcej lakieru. Z czystym sercem mogę Wam ten lakierek polecić. Widziałam też w katalogu inne kolory, cena 6,50 zł. Nie robię zdobień często, więc do perfekcji jeszcze troszkę mi brakuje, ale efekty prezentowały się tak :







Jeśli chciałybyście zapoznać się z ofertą Firmy Mariza, zostać jej Konsultantką lub zwyczajnie kupić kosmetyki dla siebie i bliskich z 30% zniżką zapraszam TU KLIK 


Dostałam dwie nominacje do Liebster Award, które przywędrowały do mnie od agu and tomas i Sabina Słyszyk, bardzo Wam dziękuję. Aby nie uciekły mi te nominacje odpowiem na pytania dzisiaj :)

"Zasady:
Nominację otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnienie. Jest to swego rodzaju „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie naszym zadaniem jest nominować 11 osób i podać nowe pytania.
Ważne: Nie można nominować osoby, która nominowała Ciebie !"

Pytania od agu and tomas:

1. Jak długo prowadzisz bloga?
Od sierpnia 2012 r.

2. Czego nigdy nie może zabraknąć w Twojej torebce?
Chusteczek higienicznych i telefonu :)

3. Jak jest Twój ulubiony kosmetyk?
Nie mam jednego ale na pewno rozświetlacz, błyszczyk tusz róż i już :)

4.  Jaki jest Twój ulubiony wiosenny ciuch?
Wszystkie wiosenne lubię, nie ograniczam się do jednego

5. Czy masz jakieś ulubione internetowe sklepy?
Większość rzeczy kupuję na allegro
  
6. Co denerwuje Cię w innych blogerkach?
Komentarze "obserwujemy" czy "obserwuję" a jakoś liczba obserwatorów się nie powiększa :/ po za tym nic, bo uważam, że każdy może prowadzić blogi tak jak chce :)
7. Myślałaś nad założeniem vloga? Jeśli już masz, to podaj link do swojego kanału
Nie mam, myślałam o filmikach z fryzurkami, ale jakoś jeszcze się nie przełamałam

8. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Armani Code, D&G THE ONE

9. Czy masz już listę wiosennych must-have?
nie mam

10. Czy czasem zazdrościsz czegoś innym blogerkom?
Nie lubię słowa zazdroszczę i unikam takiego myślenia, nie lubię negatywnych emocji. U mnie zazdrość równa się podoba mi się, czy fajny ten pomysł, czy chciałabym też mieć takie zdolności ale wszystko w pozytywnym znaczeniu

11. Piszesz bloga wyłącznie dla rozrywki czy może masz nadzieję na współpracę z jakimiś firmami?
Piszę bloga, bo sprawia mi wiele radości, traktuję go jak hobby. Współprace są fajne jako dodatek, ale bez przesady


No i pora na drugi zestaw pytań oda Sabiny:

1. Jaki jest Twój must have tej wiosny?
Nie mam, zawsze kupuję to co aktualnie wpadnie mi w oko
2. Spodnie czy spódnica?
To zależy od okazji. Kiedyś byłam z dala od spódnic tylko spodnie się liczyły teraz to się troszkę zmienia :)
3. Czy uważasz że prowadzenie bloga to ciężkie zadanie?
Jeśli się pisze z serca tak jak ja, to nie jest to ciężkie bo robi się to co lubi
4. Chętnie nawiązujesz/nawiązywałabyś współpracę z różnymi markami?
Nie mam z tym problemu, ale muszę być przekonana do produktów danej marki
5. Wolisz SH czy sieciówki? 
Lubię i to i to, ale i tak generalnie kupuję na All

6. Czy w przyszłości planujesz robić coś związanego z modą? 
:/ 

7. Czy moda to Twoje hobby? 
Moda nie, pisanie bloga to moje hobby

8. Kto jest Twoją inspiracją?
Nie mam konkretnych osób, które są dla mnie inspiracją. Ubieram się w zgodzie ze sobą i swoim serduchem
9. Masz jakieś ubrania własnego projektu?
Nie projektuję ubrań
10. Jaka jest Twoja ulubiona marka ubraniowa i kosmetyczna?
nie mam, jak mi się coś podoba i mnie na to stać to kupuję bez względu na to czy to jest markowe czy nn

11. Znałaś mojego bloga wcześniej?
nie


Lista blogów, które nominuję: 

Moje pytania:
1. Bardziej lubisz na słodko czy na ostro ?
2. Moda i trendy to dla Ciebie must have czy tylko inspiracja? 
3. Wolny czas najchętniej spędzam na...
4. Wolisz czytać książki czy czasopisma? 
5. Jaki jest Twój ulubiony sport?
6. Z jakich elementów składa się Twój makijaż podstawowy?
7. Szpilki czy płaskie podeszwy??
8. Rurki czy szerokie spodnie?
9. Jaki jest Twój ulubiony program w TV?
10. W internecie najczęściej szukam/czytam...
11. Paznokcie gładkie czy we wzorki??


Bardzo Wam dziękuję za wytrwałość i gratuluję wszystkim tym, którzy przeczytali do końca :)

Pozdrawiam cieplutko





24 komentarze:

  1. Bardzo ładne wzorki - podoba mi się ta zebra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm jaka kawusia mniam <3
    Zapraszam na konkurs, do wygrania czerwone szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzorki :)
    Dziękuję kochana ;* brałam już w tym udział, ale chętnie odpowiem i na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pazurki, ja od lat zdobien nie robilam, az chyba na swieta zaszaleje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ten wzorek z zebrą jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa wygląda tak super, że narobiłaś mi smaku - przed chwilą zrobiłam sobie również :) aromatyczną w ulubionej filiżance. Bardzo ładnie wyszła Ci ta zebra na paznokciach. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl z pazurkami, wyszly super!
    Gratuluje "zlota raczko" naprawy ekspresu, oby jeszcze dlugo sluzyl, bo kawa wyglada pysznie. Szkoda, ze daleko od siebie mieszkamy, bo bym sie wprosila;))
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kochana, gdybyś była kiedyś w okolicach Katowic to zapraszam serdecznie :*

      Usuń
  8. A ja kawy nie piję, nie lubię. :P Jedynie Cappuccino, które właśnie sobie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne wzorki, muszę sobie takie zrobić ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mam ochotę na jakąś małą kawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kawusia :))
    Zapraszam do mnie :) http://navitia0070.blogspot.com/
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawusia wygląda wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci bardzo za nominację- miło mi! :)
    niestety obecnie nie mam czasu, żeby na spokojnie dodać notkę z nominacją i odpowiedziami na Twoje pytania oraz wyznaczenie kolejnych blogów :(
    pozdrawiam cieplutko i życzę Ci wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne pazurki <3 Napiłabym isę takiej kawuusii ;D Postaram się zaglądać częściej :) ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. u Ciebie zebra za paznokciach, a u mnie na stole;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kawka pysznie wygląda:) pazurki świetnie Ci wyszły:))dziękuję za nominację:* a Ty juz ledwo się mieścisz wtych mniej niż 200 obserwatorów:DDDD u mnie to jakoś powoli idzie, chyba nie umiem pisac, albo tematy niezbyt ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pazurki super,jak przeczytałam kawusia zeberka..pomyślałam od razu o cieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pazurki w zeberkę wyszły rewelacyjnie. Zdolniacha z Ciebie -)

    OdpowiedzUsuń
  19. PAznokcie wyszly rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za nominację :) Śliczne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  21. mm kawusia uwielbiam:) śliczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...