sobota, 12 stycznia 2013

CHORA :(((

Hello

Dawno nie pisałam, bo niestety po prawie tygodniu zajmowania się moimi chorowitkami, dopadło i mnie :( Od dwóch dni leżę w łóżku i ledwo dyszę. Co za paskudztwo się do nas przyplątało. Mam nadzieję, że najgorsze mamy już jednak za sobą. Chociaż jak słyszę zza ściany odgłosy kaszlu moich dzieciaczków to ciężko być dobrej myśli.
Jako że do zdjęć stylizacji się na razie nie nadaję, to dzisiaj zdjęcia moich kosmetycznych zakupów z Avonu (dzisiaj otrzymałam paczkę). Wiem, że wiele z Was nie ma zbyt dobrego zdania o kosmetykach tej firmy, ale wydaje mi się, że ich zwolenników jest równie dużo. Ja należę do tej drugiej grupy. Nie jestem kosmetykofanatyczką nie zagłębiam się w składy kosmetyków, bo się na tym nie znam. Po prostu kupuję dany kosmetyk testuję i albo jestem zadowolona albo nie. Z Avonem jest o tyle dobrze, że ceny nie są bardzo wygórowane więc można testować. Mam swoich ulubieńców z ich oferty, ale zdarzyły się też niewypały. 

Jakie jest Wasze zdanie na temat tych kosmetyków??

Moja najnowsza dostawa :)

 

21 komentarzy:

  1. ja lubię avon, bo mają dużo naprawdę fajnych produktów, mimo że zdarzają im się niewypały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każda firma kosmetyczna ma na swoim koncie lepsze i gorsze produkty po prostu trzeba znaleźć swoich ulubieńców (często metodą prób i błędów :))

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o lakier do paznokci kupiłam raz, żółty i to totalny niewypał, źle się rozprowadza i za duże opoakowanie. Często kupuję produkty tej firmy i są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporadycznie kupuję kosmetyki z Avon-u ale na pewno mogę polecić lakiery do paznokci. Jestem z nich bardzo zadowolona:-)
    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania torebka i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowia żyję! a avon i kosmetyki jego kocham:D mam go za dużo wręcz xd

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowka zycze Asienko:)))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ivonko, chociaż może powinnam nie dziękować co by szybciej przeszło :)

      Usuń
  6. Dużo zdrówka! Kosmetyki Avon też czasami kupuje- widzę że lubimy to samo mydło w płynie :) Ta mała tubka to miniaturka podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to miniaturka złotego podkładu rozświetlającego. Wprawdzie ostatnio używam podkład rozświetlająco-antystresowy i sprawdza się super, ale wzięłam ten złoty na próbę :)

      Usuń
  7. Grypsko takie panuje, że aż strach.. u mnie w domu też wszyscy chorowali. A z Avonu dawno juz nic nie zamawiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bidulko wracaj do zdrówka :*:*:* ja z avonu dzis z nowego katalogu trochu pozamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak, już od dłuższego czasu jest stałym bywalcem mojej kosmetyczki :)

      Usuń
  10. Od pewnego czasu wolę samodzielnie przechadzać się po drogeriach, niemniej marka Avon wywołuje u mnie pozytywne skojarzenia :) Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego wypędzenia choróbska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkąd dorobiłam się dzieciaczków, nie mam zbyt wiele czasu na latanie po sklepach dlatego Avon jest dla mnie wygodny :)

      Usuń
  11. nominowałam Cię do "Liebster Award" na moim blogu http://wbrewzasadoom.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że nie jestem sama: ) tez jestem chora...mecze sie z katarem!!;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka życzę, bo bez niego kiepsko - sama od roku walczę z bliżej nieokreślonym paskudztwem.
    pozdr.
    shoppanna
    P.S. Pozwolisz, że "zostanę" tutaj na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również byłam chora ostatnio. Grypa i 40stopni gorączki :( Okropność.

    Nie lubię kosmetyków z Avonu. A już w szczególności kolorówki i lakierów do paznokci. Ale mają super mgiełki zapachowe :) uwielbiam na lato takie owocowe zapachy.

    Fajny blog. Dodaję do ulubionych i zapraszam do wzajemnej obserwacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...