środa, 3 października 2012

SEZON JESIEŃ/ZIMA

Hello!!!

Tak jak obiecałam, dzisiaj będzie troszkę o przygotowaniach do sezonu jesienno - zimowego. Pierwsze zakupy w tym kierunku zrobiłam już pod koniec lata, udało mi się wtedy złapać kilka naprawdę dobrych ofert cenowych. A że przy dwójce dzieciaków wydatków jest dosyć sporo to zakupy w atrakcyjnych cenach cieszą podwójnie.

Jako pierwsza ramoneska ATTENTIF w świetnym kolorze i ma fajną podszewkę w panterkę. Mam nadzieję, że ciepłe, jesienne dni nie odeszły na dobre i będzie okazją ją założyć.


Botki zakupione w RESERVED



Bardzo fajne spodnie rurki OBJECT w kolorze khaki. Super wygodne. Dzięki połączeniu drobnego sztruksu i bawełny prezentują się dość ciekawie


Czerwony płaszczyk RESERVED mój ulubieniec, niestety zdjęcia nie oddają jego uroku :)


Bordowa bluzka z żabotem Sisters point


I zdecydowany nr 1 to upolowane w RESERVED śniegowce dla córci. Jak dla mnie są świetne, sama mam od kilku sezonów podobne i sprawdzają się rewelacyjnie. A Wy co sądzicie??


A poniżej zestaw, do którego ubrałam rude botki Reserved

Pozdrawiam Was ciepło




Koszula - TOPSHOP
Sweterek - ZARA
Marynarka - Allegro
Spodnie - Atmosphere
Botki - Reserved
Torba - Avon

1 komentarz:

  1. Wszystkie rzeczy są cudowne! Ale również najbardziej spodobał mi się czerwony płaszczyk.. no i jeszcze bordowa koszula;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...